Schowek 0
Twój schowek jest pusty
Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Czas i koszty dostawy

Czas i koszty dostawy

Dostępne formy wysyłki:
  • InPost Paczkomaty - w zależności od gabarytu ceny wahają się od 12,99 zł do 15,99 zł
  • Kurier InPost - 14,50 zł
  • Kurier GLS - 19,90 zł

Czas dostawy wynosi 2-3 dni robocze od daty zaksięgowania opłaty za zamówienie. Czas dostawy w dużej mierze zależy od kuriera. My pakujemy zamówienia na bieżąco i staramy się jak najszybciej wysłać paczkę :)
 
Od kwoty 350 zł za zamówienie obowiązuje darmowa przesyłka.



Zasady wysyłki towaru


1. Dostawa obowiązuje na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
2. Sprzedawca zobowiązuję się do dostarczenia zakupionego Towaru przez Klienta bez jakichkolwiek wad lub defektów.
3. Na Stronie Sklepu Internetowego widnieje przybliżony czas oczekiwania na realizację zamówienia oraz dostawę danego produktu. A termin Dostawy liczony jest w dniach roboczych.
4. Termin Dostawy liczony jest w dniach roboczych, który obowiązuje od zawarcia Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą. Ten punkt dotyczy płatności ,,za pobraniem".
5. Natomiast przy płatnościach przelewem tradycyjnym na numer konta bankowego lub płatnościami elektronicznymi, czas realizacji i dostawy zamówienia liczy się od daty zaksięgowania płatności na koncie rachunku bankowego Sprzedawcy.
6. Zamówione Towary są za pośrednictwem Dostawcy dostarczane do Klienta na podany w formularzu adres dostawy.
7. W dniu nadania przesyłki z Towarem do Klienta (nie dotyczy opcji odbioru osobistego) wysyłana jest informacja potwierdzająca nadanie na adres poczty elektronicznej Klienta.
8. W przypadku występujących wad lub uszkodzeń Towaru, Klient jest zobowiązany niezwłocznie poinformować Sprzedawcę o zaistniałej sytuacji kontaktując się poprzez pocztę elektroniczną: zuzannadistel@gmail.com lub timetoknitpl@gmail.com albo telefonicznie na numer: +48 519 112 986.
9. Istnieje możliwość odbioru osobistego przez Klienta w siedzibie firmy Sprzedawcy w godzinach pracy Sklepu. W tym celu proszę skontaktować się ze Sprzedawcą i ustalić termin odbioru.
10. W przypadku gdy Klient nie będzie obecny w trakcie dostarczenia paczki przez Dostawcę, pozostawione będzie awizo lub Dostawca skontaktuje się z Klientem w celu ustalenia terminu dogodnego dla Klienta. Jeśli jednak paczka nie trafi do Klienta i zostanie odesłana z powrotem do Sprzedawcy, będzie się on wtedy kontaktować z Klientem w celu ewentualnego ponownego wysłania zakupionych Towarów i dopłaty za dodatkową Dostawę.
 
 

Przejdź do strony głównej
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu